Topp fra Brandy Melville

Pudder fra Sephora

Sko fra Vans

Playsuit fra Papaya

Jeg er veldig fornøyd med alle innkjøpene selv om det ikke ble så veldig mye shopping. Jeg vil absolutt anbefale å besøke de to shopping stedene vi var innom om du skal til Orlando. Orlando Premium Outlet består av gågater innenfor et område med outlets fra mange forskjellige butikker. Her er det altså butikker med mye salg. Vi orket dessverre ikke være her så lenge på grunn av varmen. Mennn, vi var også innom Florida Mall som er Orlandos største innendørs kjøpesenter. Her har de VS, Pacsun, Sephora, Zara, H&M, Macy's osv...

Husk å klikke på tannhjulet på 1080p nede i høyre hjørnet for myye bedre kvalitet!! Håper dere liker videoen!

Nå er jeg hjemme igjen og skolen starter allerede i morgen(?!?!) Tiden har gått så fort. Denne sommeren har vært utrolig bra. Har gjort så mye hele tiden. Allikevel blir det deilig å starte på skolen igjen også, komme seg inn i rutiner og få litt mer ut av dagen.
Uansett, jeg er hjemme igjen fra Florida. Uka var så bra. Varmt hele tiden, palmer overalt og til og med litt shopping.

Vi kom til hotellet sent på torsdagen så alle la seg med en gang. Vi lå på World Quest resort i nærheten av Universal studios. Hotellet var veldig fint og hadde basseng, noe som var veldig deilig.

Den første dagen var ikke været helt på topp. Selv om det regnet inni mellom, var temperaturen fortsatt på rundt 30 grader. Vi slappet først av ved bassenget før vi leide oss bil og kjørte til Daytona speedway. Jeg var bare med gutter på turen til Florida så jeg måtte også bli med på litt "gutte-ting". Senere dro vi til Daytona Beach. Dette må være den fineste stranda jeg noen gang har besøkt.

Dag to gikk turen til Orlandos mest kjente outlet. Orlando Premium Outlet er gågater innenfor et område med outlets av alle butikker overalt. Her finner du for det meste Levis, Micheal Kors, VS, og andre kjente merker, men også noen andre litt billigere butikker.
Etter outletet var planen egentlig å besøke et museum, men dette var stengt da vi kom, såå derfor dro vi bare tilbake til hotellet.

Den tredje dagen fikk vi virkelig kjenne på varmen. Planen for dagen var stranda, og igjen så dro vi til Daytona Beach. Og dumme som vi var så brukte vi ikke solkrem og nå har jeg mistet alt av brunfargen jeg fikk :((((
Uansett, vil jeg absolutt anbefale å besøke denne stranda om noen har tenkt seg til Orlando.

Både fjerde og femte dagen besøkte vi Universal Studios. Parken er såpass stor at man trenger minst 2 dager for å komme seg gjennom hele. Ble veldig overrasket av hvordan det var der. Karuseller, berg og dal baner, filmer og show. Anbefaler alle å besøke Universal Studios en gang. Dette var mandag og tirsdag så det var mye mindre folk i parken på disse dagene. Allikevel endte vi opp med å stå 2 timer i kø for en av karusellene.

Onsdagen brukte vi i en vannpark. Wet'n wild er Olandos største vannpark. Denne dagen sov vi ganske lenge om morgenen og derfor fikk vi ikke gjort så mye annet enn å ta 2-3 sklier pga kø og lite tid, dessverre. Jeg fikk heller ikke tatt noen bilder denne dagen fordi jeg (selvfølgelig) glemte å lade kamera om natta :((

På torsdag var det siste dagen og flyet gikk klokka 11 om kvelden, vi hadde hele dagen på oss såå da dro vi til Florida Mall. Og om du er i Orlando for å shoppe så anbefaler jeg deg å ta en tur innom her. Her shoppet jeg en del. Det er ikke veldig mye billigere i USA enn her i Norge, men det er noen enkelte ting som faktisk er billigere.
Senere ble vi hentet og kjørt til flyplassen hvor 9,5 timer med fly sto fremfor oss. Heldigvis gikk det greit med film og musikk.

Alt i alt så hadde jeg en veldig bra tur. Savner Florida og varmen allerede :(( Tenkte kanskje også en video senere?

På mandagen dro jeg og jentene på hyttetur til Lifjell. Ble en 2 timers lang kjøretur på mopedene, haha, men absolutt verdt det. Vi har hatt det kjempekoselig med å lage mat, se film, og le sammen. Nå var det også veldig deilig å komme hjem, dusje og slappe litt av før turen går til Florida i morgen tidlig, GLEDER MEEG.

Aurora, Martine, Julie og meg♥♥

idamariee.blogg.no

- Ida Marie Tveitan, 19 år -

For kontakt
idamarieeblogg@hotmail.no

- Instagram -

Legg meg til som venn

· Juni 2016 · Mai 2016 · April 2016 · Oktober 2015 · September 2015 · August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Desember 2014 · November 2014 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Juli 2014 · Juni 2014 · Mai 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · August 2013

· Anbefalinger · Antrekk · Berlin 2014 · Bildedryss · Blogg · Diverse · DIY · Hverdag · Innkjøp · Inspirasjon · Skjønnhet · Tips · Videoer · Wants

Søk i bloggen

Linker

· blogg.no · Få din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.