Topp fra Brandy Melville

Pudder fra Sephora

Sko fra Vans

Playsuit fra Papaya

Jeg er veldig fornyd med alle innkjpene selv om det ikke ble s veldig mye shopping. Jeg vil absolutt anbefale beske de to shopping stedene vi var innom om du skal til Orlando. Orlando Premium Outlet bestr av ggater innenfor et omrde med outlets fra mange forskjellige butikker. Her er det alts butikker med mye salg. Vi orket dessverre ikke vre her s lenge p grunn av varmen. Mennn, vi var ogs innom Florida Mall som er Orlandos strste innendrs kjpesenter. Her har de VS, Pacsun, Sephora, Zara, H&M, Macy's osv...

Husk klikke p tannhjulet p 1080p nede i hyre hjrnet for myye bedre kvalitet!! Hper dere liker videoen!

N er jeg hjemme igjen og skolen starter allerede i morgen(?!?!) Tiden har gtt s fort. Denne sommeren har vrt utrolig bra. Har gjort s mye hele tiden. Allikevel blir det deilig starte p skolen igjen ogs, komme seg inn i rutiner og f litt mer ut av dagen.
Uansett, jeg er hjemme igjen fra Florida. Uka var s bra. Varmt hele tiden, palmer overalt og til og med litt shopping.

Vi kom til hotellet sent p torsdagen s alle la seg med en gang. Vi l p World Quest resort i nrheten av Universal studios. Hotellet var veldig fint og hadde basseng, noe som var veldig deilig.

Den frste dagen var ikke vret helt p topp. Selv om det regnet inni mellom, var temperaturen fortsatt p rundt 30 grader. Vi slappet frst av ved bassenget fr vi leide oss bil og kjrte til Daytona speedway. Jeg var bare med gutter p turen til Florida s jeg mtte ogs bli med p litt "gutte-ting". Senere dro vi til Daytona Beach. Dette m vre den fineste stranda jeg noen gang har beskt.

Dag to gikk turen til Orlandos mest kjente outlet. Orlando Premium Outlet er ggater innenfor et omrde med outlets av alle butikker overalt. Her finner du for det meste Levis, Micheal Kors, VS, og andre kjente merker, men ogs noen andre litt billigere butikker.
Etter outletet var planen egentlig beske et museum, men dette var stengt da vi kom, s derfor dro vi bare tilbake til hotellet.

Den tredje dagen fikk vi virkelig kjenne p varmen. Planen for dagen var stranda, og igjen s dro vi til Daytona Beach. Og dumme som vi var s brukte vi ikke solkrem og n har jeg mistet alt av brunfargen jeg fikk :((((
Uansett, vil jeg absolutt anbefale beske denne stranda om noen har tenkt seg til Orlando.

Bde fjerde og femte dagen beskte vi Universal Studios. Parken er spass stor at man trenger minst 2 dager for komme seg gjennom hele. Ble veldig overrasket av hvordan det var der. Karuseller, berg og dal baner, filmer og show. Anbefaler alle beske Universal Studios en gang. Dette var mandag og tirsdag s det var mye mindre folk i parken p disse dagene. Allikevel endte vi opp med st 2 timer i k for en av karusellene.

Onsdagen brukte vi i en vannpark. Wet'n wild er Olandos strste vannpark. Denne dagen sov vi ganske lenge om morgenen og derfor fikk viikke gjort s mye annet enn ta 2-3 sklier pga k og lite tid, dessverre. Jeg fikk heller ikke tatt noen bilder denne dagen fordi jeg (selvflgelig) glemte lade kamera om natta :((

P torsdag var det siste dagen og flyet gikk klokka 11 om kvelden, vi hadde hele dagen p oss s da dro vi til Florida Mall. Og om du er i Orlando for shoppe s anbefaler jeg deg ta en tur innom her. Her shoppet jeg en del. Det er ikke veldig mye billigere i USA enn her i Norge, mendet er noen enkelte ting som faktisk er billigere.
Senere ble vi hentet og kjrt til flyplassen hvor 9,5 timer med fly sto fremfor oss. Heldigvis gikk det greit med film og musikk.

Alt i alt s hadde jeg en veldig bra tur. Savner Florida og varmen allerede :(( Tenkte kanskje ogs en video senere?

P mandagen dro jeg og jentene p hyttetur til Lifjell. Ble en 2 timers lang kjretur p mopedene, haha, men absolutt verdt det. Vi har hatt det kjempekoselig med lage mat, se film, og le sammen. N var det ogs veldig deilig komme hjem, dusje og slappe litt av fr turen gr til Florida i morgen tidlig, GLEDER MEEG.

Aurora, Martine, Julie og meg♥♥

idamariee.blogg.no

- Ida Marie Tveitan, 19 r -

For kontakt
idamarieeblogg@hotmail.no

- Instagram -

Legg meg til som venn

Juni 2016 Mai 2016 April 2016 Oktober 2015 September 2015 August 2015 Juli 2015 Juni 2015 Mai 2015 April 2015 Mars 2015 Februar 2015 Januar 2015 Desember 2014 November 2014 Oktober 2014 September 2014 August 2014 Juli 2014 Juni 2014 Mai 2014 April 2014 Mars 2014 Februar 2014 Januar 2014 Desember 2013 November 2013 Oktober 2013 September 2013 August 2013

Anbefalinger Antrekk Berlin 2014 Bildedryss Blogg Diverse DIY Hverdag Innkjp Inspirasjon Skjnnhet Tips Videoer Wants

Sk i bloggen

Linker

blogg.no F din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen m avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger p
blogg.no og annonser p bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktr for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.